sobota 14. října 2000

Hefty

.::. In Czech we use the word ‘rána’ to say both ‘mornings’ and ‘injury’ and I think it very much explains how I feel about leaving my bed.

.::. „...vypadal jako polštář, který si rád zafilozofuje.“ - Viktor Šlajchrt, "Suroviny laskominy"

.::. Po cestě z hospody, jsem spadnul do potoka,který teče z továrny, která vypouští chemikálie. Do rána očekávám superschopnosti.

.::. A: "Bych moc chtěl korelu, ale přítelkyně je alergická na peří."
B: "Tak ji oškubej."

.::. „...že jsem si opravdu uvařil vejce nahniličko, jsem zjistil až když jsem na něj použil kladivo. Tím jsem z něj ovšem vyrobil vejce nasračku... :( “

.::. "Chcem mať deti, najlepšie dvojičky alebo viac....len pre tú srandu aby som si mohla povedať "minions have spawned"."

.::. "Friško a bujaro 6"

.::. Název wifi kdesi ve Studénce: Čert s hodností vraníka

.::. A: (...) Nejsem rabid fangirl, ale kdyz je nejaky pekny chlap XD

B: Tak si squeeknes, ja to chapu :D

aneb porozumění je pěkná věc :))

.::. Jistá komiksová lady o Avengers: "Nikdy bych netušila, že tohle napíšu zrovna já, ale doufám, že pánové superhrdinové nebudou sundavat trička. Jinak z toho kina živá neodejdu. Ale byla by to bájo smrt..."


.::. DA2 o zlounech: "I'd like to know who this "Corypheus" is. With a name like that, he's bound to go "mwa-ha-ha" at some point. I just know it."


.::. pozoruhodná slovní spojení, která občas padají při komunikaci na IMech :D "dramaticky vlající hadřík","promiskuitní na všechny strany" či "sučubka"

.::. "Jsi moje oblíbená krevní skupina, jak říkaj upíři, ale na krk si mě ne a ne pustit..."


.::. One wonders how Caesar would have felt if the Rubicon had been receding from him daily for over a decade. Pretty pissed off, I can tell you. - Adrian Tchaikovsky

.::.    Marten: "Yep, just as I expected. Eighty pages of tentacle rape."

Pintsize: "Yes, but in my comic the SCHOOLGIRLS are raping the TENTACLE MONSTERS!"

- Questionable Content


.::. "Pošštovní triko si naššlo místo v mém srdci :) Představa knechtů v plechu a modrým triku s nápisy "Dneska podáte, zítra dodáme" mě bude straššit do smrti" - o překladatelském talentu jedné osoby a překladu výrazu "mail shirt"

.::. "... půjčil si Zkrocenou horu s tím, že to bude autobiografický příběh o horolezcích..."


.::. "To jsou tanga nebo dentální nit?"

.::. "Zeleni na Slovensku v ramci kampane rozdavaji prezervativy v zelenem obalu s napisem "Chranime ptaky i bobry...""

.::. - "Uz zase sedis u pocitace, styd se!" (meh) - "Nestydim se ani trochu, Zachranuju svet pred nacismem!" (Lord)

.::. "Moje mozkové pochody mají rychlost želvy v bazénku s lepidlem..." - Innes, kolem druhé hodiny ranní

.::. "Sidí, já tě za tu malou mrdku fakt kopnu!!! :D :D :D :D" nick pro Chica z Cesty kolem světa za 80 dní je jako virus a úspěšně rozmáhá...

.::. "Soucasni basnici... sou prasaci, a nikdo mi to nevymluvi!" Pavla, studentka Češtiny pro editorskou praxi, ICQ status

.::. "Beznadej. zkaza. Krev a plac. Jsme chyceni, ale bojuju. Kde jste, chteli bysme z kotle a na jidlo." - Michal někde v davu při rozsvěcení stromečku v Olomouci


.::. "Geny jsou svině, to nevychčíš..." - kvartán biskupského gymnázia v Ostravě


.::. "Běsnění, to je strašně fajn slovo, to si vytetuju na ruku. Páč to v sobě má "snění"." - dhampír metalista during teh pineapple rage :)

.::. "A poučení zní: Je důležité zálohovat data!" - Lewinina kamarádka při závěrečných titulcích Wall-iho

.::. "Your grandmother can be a bitch... and doesn´t have to be sexually active." - about a bitchy lexicology of a bitch word

Žádné komentáře: