čtvrtek 22. září 2016

Magic Binds (9. Kate Danielsová)

Tak jsem měla dočteno devátý díl Kate hned ten první den. A byla to jízda. Gordonovcům naprosto věřím, takže jistá nevyváženost tempa na kterou si někteří lidé stěžovali beru jako daň za to, že si musí ještě něco nechat do dalšího dílu. Rozuzlení a vysvětlení se nám dostalo docela požehnaně.

Reakce pod čarou (SPOILERY!!!):
Kate a její laškování s temnou stranou (zahrnuje to slony a mariachi, neptejte se)



Jistý zvrat s Dali:

 
Odhalení ohledně Christophera:


Gilliam a Steed. I ship it like FedEx:


Roman a jeho blízký... byť jednostranný vztah se stvořeními temnoty:


Svatba Currana a Kate:


A celkově:



Dobré to bylo. Teď jen přežít ten rok do další knihy. (Hrozně se těším, až do téhle knihy budu moct zatnout své překladatelské drápky.)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.